PROJEKT "13" PIERWSZE POLSKIE LITERACKIE UNIWERSUM POSTAPOKALIPTYCZNE

wtorek, 6 listopada 2012

Wagant


wiesz widziałem wczoraj wilcze watahy
wisielec wołał watażka wulgarny
wierzyłem wtedy w wasze wyznania
wernisaż wspomnień wolałem wziąć

widziałam wiele
wodospad w wannie
wir wody w wiadrze
wzmagana wiatrem westchnęłam wprost

wszak wobec własnych wymiernych wrażeń
wiekową wiarę wyznaję wam
waszmości widzieliśmy wszystko
wiem

wówczas wołanie wleciało
władza wolność wyniszcza
wnikliwym wzrokiem wyłomy wykuła
ważka wiekuista

wtem wspominam wrogowie wypełzli
wulgarni wszechobecni
wolności wrzasnąłem welurowe werble
węgielny wicher wyłonił

wrażliwy wrąb walca wije
wirtuoz wizjoner
wszak widzieć wprost wiedzieć
waśnie woskowe wykryte

wskrzeszeni wygnańcy wkroczyli
wzburzone wrzeciono warknęło wendeta
wspaniale walczyli
we włosach wirował wiatr

widzieli wiele wygrali wojnę
wiara wszechmocna wstąpiła
wzruszeni wytrwali
wpatrzeni

w wielkie wiśniowe wzgórza
w wydeptane wioski
we włościach wtuleni
współczuli

wdychali
wonny wrzos
wspominali wspaniałych
wreszcie wolni


http://www.opowiadania.pl/main.php?id=showitem&item=59886